Tynker עוזר חזותי

  • עמוד ראשי
  • /
  • מודולים
  • / Tynker עוזר חזותי

    מודול שמתאים גם לקטנטנים. תכנות עם בלוקים ויזואליים באחד מהיישומים הפופולריים ביותר של Tynker יהיה מהנה ומשעשע.

    ילדכם יעשה את הצעדים הראשונים בעולם ה-IT - בצורה מהנה, הוא יתוודע אל היסודות והעקרונות הבסיסיים של התכנות, ילמד כיצד לצייר וליצור אנימציה, לפתח משחק או קריקטורה משלו. לאחר השלמת המודול, תוכל לעבור ללימוד שפות תכנות מתקדמות יותר Python ו-JavaScript.

    משך המודול - 1.5 חודשים

    גיל - מגיל 6

    Tynker היא פלטפורמת למידה מפורסמת בעולם לפיתוח מיומנויות קידוד, המסייעת להחדיר לילדים עניין בטכנולוגיה. ילדכם יכיר את המושגים הבסיסיים של קידוד בסביבת משחק מהנה: רצפים, חזרות ותנאים. השיעורים הם אינטראקטיביים וכוללים תרגילים, חידונים, פאזלים מונעי סיפור ופעילויות מעשיות ליצירת אפליקציות, משחקים, סיפורים ואנימציות פונקציונליות.

    תכונות של מודול "Tynker Visual Assistant" והיתרונות של לימודים ב- CyberSchool

    קורס תכנות חזותי Tynker לילדים בבית הספר הבינלאומי לסייבר מורכב מ-8 שיעורים המועברים על ידי המדריכים היצירתיים שלנו - מנטורים המתרגלים בתחום טכנולוגיות ה-IT. החבר'ה בצורה פשוטה ונגישה, הגוררים בלוקים "ויזואליים" שונים (מכניקת גרור ושחרר), יכירו את הרעיונות המרכזיים של תכנות "למבוגרים". הם ישלטו בקלות במיומנויות של עבודה עם קודים ליצירת תוכניות, ילמדו להגדיר יעדים ולהשיג אותם.

    שימו לב כי Tynker היא פלטפורמה חינוכית באנגלית המשמשת בתי ספר ברחבי העולם. הדמיה טובה וקלות הביצוע הופכת אותו לנגיש לילדים בכל הגילאים, ואפילו ילדים צריכים רק לזכור כמה מילים-פקודות.

    ללמד ילדים כיצד לתכנת Tynker בבית הספר KIBERone CyberSchool ביקטרינבורג הוא הבסיס המאפשר להם להבין את ההיגיון של שפות התכנות Swift, JavaScript ו-Python. לילדים יהיה קל יותר לעבור ללימודים. נלמד את ילדכם כיצד לתכנת באמצעות משחק: על ידי ערימה וגרירת בלוקים של Tynker, פתרון חידות, הוא יוכל להרכיב קודים בעצמו, ילמד לפתור בעיות בשלבים עוקבים, ובסופו של דבר יוכל לבצע ניפוי באגים בתוכנות.

    :בשיעורי התכנות של Tynker, החבר'ה

    הכירו את ממשק התוכנית, סביבת המשחק ודמויות מצחיקות

    למד את התכונות העיקריות של פלטפורמת Tynker

    הם יתחילו להשתמש במתרגם ובדפדפן, יעבדו בעורך גרפי

    .הם ייצרו את הפרויקטים הראשונים שלהם - משחקים ריאליסטיים, קריקטורות, דמויות אנימציה

    לאורך השיעור, המדריכים שלנו תומכים בעניין של הילדים, מספקים מוטיבציה גבוהה לפעילויות הפרויקט ולימוד נוסף של שפות תכנות. תוך כדי לימוד תכנות Tynker ב- CyberSchool, ילדים:

    להבין שתכנות הוא תהליך מעניין ומרגש

    יבין בבירור את העקרונות הבסיסיים וההיגיון של פיתוח פרויקט, את הקשר "מצב-תוצאה"

    ללמוד להשתמש בתכנות לביטוי עצמי

    יפתח חשיבה פנטזיה, מופשטת ואלגוריתמית

    ללמוד לבנות מסקנות לוגיות, פעולות לוגיות והיגיון

    להיות חרוץ ותכליתי יותר

    .לפתח מיומנויות עבודת צוות

    Данный сайт использует файлы cookie и прочие похожие технологии. В том числе, мы обрабатываем Ваш IP-адрес для определения региона местоположения. Используя данный сайт, вы подтверждаете свое согласие с политикой конфиденциальности сайта.
    OK